Marketing ve vyhledávačích

Pro firmu, která chce prostředí internetu využívat, je naprosto nezbytné, aby se odkaz na její obsah (webovou stránku) objevoval hodně vysoko ve výsledcích vyhledávání obou vyhledávačů.

Řešení pro vyhledávače

Uživatelé internetu si zvykli hledat řešení pro své problémy na specializovaných webech – tzv. vyhledávačích. Nejpoužívanějšími vyhledávači v České republice jsou Google a Seznam. Vyhledávače mají svého zákazníka – tím je právě uživatel, který zadává svůj dotaz. Vyhledávače se jej snaží co nejlépe uspokojit a poskytnout mu výsledky – odkazy na obsah v internetu – které co nejlépe dotazu uživatele odpovídají.

Pro firmu, která chce prostředí internetu využívat, je tak naprosto nezbytné, aby se odkaz na její obsah (webovou stránku) objevoval hodně vysoko ve výsledcích vyhledávání obou vyhledávačů. Vyhledávače nabízejí až tři typy příležitostí, jak toho dosáhnout:

  • placená reklama – placená reklama se zobrazuje ve výsledcích vyhledávání obvykle zcela nahoře a rovněž v pravém sloupci; reklamní texty inzerentů se zde zobrazují podle relevance s ohledem na dotaz zadaný uživatelem a také s ohledem na to, kolik je daný inzerent ochoten zaplatit vyhledávači za proklik uživatele
  • přirozené vyhledávání – výsledky přirozeného vyhledávání zabírají většinu stránky vyhledávače; odkazy na jednotlivé obsahy se zde objevují podle toho, jak si daný vyhledávač myslí, že jsou relevantní pro koncového uživatele; vyhledávače se přitom snaží v této části zobrazovat odkazy na rozmanité typy obsahu, tedy nejen webové stránky, ale také videa, prezentace či audia
  • lokální vyhledávání – je specialitou vyhledávače Google, který silně zohledňuje skutečnost, že většina uživatelů hledá řešení svých dotazů pokud možno v geografické blízkosti; jestliže například hledám poskytovatele konkrétního řemesla, s největší pravděpodobností mne zajímají řemeslníci, kteří působí v místě, ve kterém zrovna vyhledávač používám

Naše řešení pro vyhledávání zajistí, že budete ve vyhledávačích vidět na správných místech pro správné uživatele. Náš přístup vychází z analýzy konkurence – zjišťujeme, jak si ve vyhledávačích stojí Vaše konkurence, a snažíme se, abyste se před Vaši konkurenci dostali.

Je možné, že působíte v segmentu, ve kterém je potenciál přirozeného vyhledávání pouze málo využit a je tak poměrně snadné dostat se do vysokých pozic výsledků přirozeného vyhledávání. V jiných segmentech to však může být záležitost trpělivé dlouhodobé práce. V takových případech je možné doplnit přirozené vyhledávání o placenou reklamní kampaň, která zajistí, že se odkaz na Váš obsah bude zobrazovat na první stránce výsledků vyhledávání prakticky okamžitě.

Efektivní strategii využití vyhledávačů pro Vaše podnikání je nutné určit s ohledem na Vaši konkrétní situaci a požadavky.

Optimalizace pro vyhledávače (SEO)

Zajistí, aby odkazy na Váš obsah (webové stránky nebo stránky Google+) byly dobře vidět ve výsledcích lokálního vyhledávání.

Čtěte více →

Lokální SEO

Zajistí, aby odkazy na Váš obsah (webové stránky nebo stránky Google+) byly dobře vidět ve výsledcích lokálního vyhledávání

Čtěte více →

Video SEO

Optimalizace video obsahu tak, aby se zobrazoval ve vysokých pozicích vyhledávání YouTube i vyhledávače Google.

Čtěte více →

Placená reklama ve vyhledávačích (PPC)

Umožňuje oslovit kvalitní uživatele, kteří vyhledávají určitý produkt či službu.

Čtěte více →

Remarketing

Chytrý a zároveň jednoduchý způsob jak výrazně zvýšit návratnost Vašich investi do online marketingových kampaní.

Čtěte více →

Proč s námi?

1. Rozumíme Vašemu podnikání

Jsme si vědomi skutečnosti, že základní podmínkou pro vytváření efektivních doporučení pro marketingové strategie je znalost oblasti podnikání našich klientů. Pro WSI proto pracují konzultanti s dlouholetou manažerskou zkušeností z různých segmentů trhu. Díky rozsáhlé franchisové síti WSI dokážeme sdílet zkušenosti prakticky z jakéhokoliv oboru.

2. Mluvíme business jazykem

Jsme především konzultanti. Dokážeme se s vámi bavit o využití internetu srozumitelným jazykem a transformovat vaše požadavky do konkrétního zadání pro naše technická produkční centra.

3. Zaměření na reálný dopad našich služeb

Našim cílem je spolupracovat s klienty tak, aby se výdaje do oblasti marketingu změnily na skutečné investice. Naplňování tohoto cíle vnímáme jako základní předpoklad oboustranně výhodné dlouhodobé spolupráce, o kterou u našich klientů usilujeme.

4. Trvale rozvíjená znalost internetového prostředí

Zázemí franchisového systému zajišťuje neustálý odborný rozvoj našich konzultantů. S námi se vždy dozvíte o nejnovějších trendech v oblasti online marketingu i reálných možnostech jejich využití v českém a slovenském prostředí.

5. Technická excelence

Díky našim produkčním centrům rozmístěných v několika zemích včetně České republiky vám dokážeme poskytovat komplexní online marketingové služby pokrývající všechny možnosti využití Internetu a GSM sítí.

6. Osobní přístup

Vztahy důvěry s našimi klienty budujeme zásadně na osobním přístupu našich konzultantů.

Košík

  • Žádné produkty v košíku.