Placená reklama ve vyhledávačích (PPC)

Placená reklama ve vyhledávačích, neboli PPC (z anglického „Pay-Per-Click“) je forma internetového marketingu, která přivádí na Vaše webové stránky potenciální zákazníky z reklamních systémů vyhledávačů jako jsou Google nebo Seznam nebo i některé sociální sítě. Placená reklama ve vyhledávačích spočívá ve vytvoření a umístění reklamních formátů na prominentní pozice ve výsledcích vyhledávání (případně na partnerských webech vyhledávačů). Potenciální zákazník vidí Vaši reklamu, když ve vyhledávači zadá klíčové slovo nebo frázi týkající se Vašeho podnikání. PPC reklama proto představuje efektivní způsob, jak oslovit potenciálního zákazníka v okamžiku, kdy skutečně hledá Vámi nabízené produkty či služby.

Výhody PPC reklamy

  • Možnost přesného cílení (pomocí klíčových slov)
  • PPC reklama je nákladově efektivní. Detailně řídíte svůj rozpočet na reklamu
  • PPC má potenciál přinést výsledky ve velmi krátkém časovém úseku
  • Placené reklamní kampaně ve vyhledávačích zvyšují viditelnost Vaší firmy či značky
  • Flexibilita kampaně - PPC kampaň lze velmi přesně měřit, rychle upravovat a ladit

Zajímavé statistiky

64%

64% kliků ve výsledcích vyhledávání pro vysoce komerčně orientovaná klíčová slova přichází z placené reklamy

45%

Více jak 45% uživatelů vyhledávače Google nedokáže identifikovat placenou reklamu, pakliže není umístěná v pravém sloupci odděleně od výsledků vyhledávání

41%

V průměru získávájí první tři placené pozice 41% ze všech prokliků na placenou reklamu

72%

72% marketérů plánuje v roce 2014 utratit v placené reklamě ještě více peněz, než v roce 2013

Jaké služby Vám v oblasti PPC reklamy nabízíme?

Mezi naše klienty patří

Související služby

Košík

  • Žádné produkty v košíku.