Remarketing

Zajímavé statistiky

8%

v průměru 8% zákazníků se vrátí k nákupu u firmy, pakliže není použit remarketing

26%

s využitím remarketingu lze dosahovat výsledku kolem 26% uživatelů, kteří se k nákupu opravdu vrátí

Už se Vám někdy stalo, že jste navštívili web nějaké firmy, a v dalších dnech jste na různých serverech viděli reklamy stejné firmy na službu či produkt, které Vás zajímaly?

To není kouzlo nebo telepatie – to je remarketing. Remarketing je velmi chytrý a zároveň jednoduchý způsob jak výrazně zvýšit návratnost Vašich investic do online marketingových kampaní.

Remarketing je taktika, která umožňuje cílit na internetové uživatele, kteří v minulosti navštívili Vaši webovou stránku. V principu můžete označit stránky Vašeho webu, které odpovídají určitým kategoriím produktů či služeb, které propagujete. Poté vytvoříte v některém z reklamních systémů podporujících remarketing kampaň zobrazující vysoce relevantní zprávu (obrázek nebo text) uživatelům, kteří v minulosti navštívili Vaše stránky. Remarketing umožňuje sledovat, jaké stránky uživatelé na Vašem webu navštívili a následně jim zobrazuje reklamu, která odpovídá tomu, co je na Vašem webu zajímalo.

Remarketingovou taktiku můžete ještě vylepšovat využitím dalších způsobů cílení, např. podle zájmových kategorií, demografických údajů, chování na Vašem webu, nebo klíčových slov.

Remarketing je velmi účinný v několika typických situacích:

  • Zákazníci, kteří opustili Váš nákupní košík bez toho, aby dokončili nákup. Zkuste na ně zacílit znovu a přimět je k dokončení konverze.
  • Vracející se zákazníci, kteří již znají hodnotu Vašich produktů či služeb. S využitím remarketingu můžete těmto zákazníkům zobrazovat reklamu v displayové síti a přimět je k opakovanému nákupu. Můžete jim danou reklamní kampaní nabídnout i incentiv za opakovaný nákup, nebo nákup v určitém termínu.
  • Úspora nákladů na kampaně: jestliže se například uživatel již stal Vaším zákazníkem, můžete snížit náklady Vašich kampaní tím, že takovým uživatelům již nebudete svojí reklamu ukazovat
  • Další vhodné situace souvisí například se zvyšováním povědomosti o Vašich produktech či službách, speciálních nabídkách, či novinkách.

A výsledek?

  • Pro uživatele více relevantní reklama
  • Vyšší výnosy a tím i lepší návratnost reklamy
  • Zvyšuje se povědomost o Vaší značce / firmě
  • Můžete velmi cíleně oslovovat relevantní cílové publikum

Pomůžeme Vám nastavit a řídit remarketingové kampaně

Ve vyhledávačích, ale i v sociálních sítích (např. Facebook). Zlepšíme návratnost Vámi vložené investice do online marketingu.

Naši klienti

Související služby

Košík

  • Žádné produkty v košíku.