Reputační management

Dobrá pověst ve finále ovlivňuje celkové výsledky podnikání. To platilo v minulosti a stejně tak to platí dnes. V online světě toto pravidlo platí dokonce několikanásobně. Šíření informací v době sociálních sítí a rychlých vyhledávačů je neskutečně dynamické. Každý uživatel si o Vás na internetu může zjistit podrobné informace prakticky během několika málo minut. Doporučení a hodnocení Vašich služeb ze strany uživatelů tak usměrňuje nákupní chování lidí oběma směry – pozitivně i negativně. Je proto více než vhodné sledovat a monitorovat vše, co se o Vaší společnosti či o Vás osobně na internetu píše. Přesně k tomu slouží efektivní reputační management.

Nemusí se nám to líbit, ale po internetu koluje spousta informací, které mají velký vliv na chování všech uživatelů. Pokud si přečtete několik záporných recenzí na ubytování v hotelu, jen s těží se tam pojedete ubytovat pokud hned vedle stojí hotel s dobrou pověstí. Možnost, jak zjistit zda jsou recenze pravdivé je velmi mizivá až nulová. Reputační managament tuto problematiku řeší.

Zajímavé statistiky

79%

79% uživatelů věří online doporučením stejně, jako by to byly osobní doporučení

73%

73% uživatelů připouští, že pozitivní hodnocení zvyšuje jejich důvěru v danou firmu

92%

92% lidí má větší důvěru v informace, které nalezne na internetu, než v informace sdělované obchodním zástupcem

100%

100% z nás, kteří čteme tento článek, máme buď osobní nebo firemní reputaci, kterou je potřeba chránit

Mezi naše klienty patří

Související služby

Košík

  • Žádné produkty v košíku.